Saturday 15 September 2012

Anak-anak reban.


Assalamualaikum.....dah lama tak updated blog ni...rasa-rasa macam takda orang nak tengok pun....tapi atas permintaan rakan2 yang se beginner macam SN maka terpaksa lah juga kita cerita lebih kurang...kalau ada yang tersilap harap maaf kan SN.
Selepas habis kita menyambut ramadhan lepas tu hariraya aidilfitri semakin meriah dengan BON AYAM SERAMA pulak...hebat2 ayam yang bertanding, semakin hari semakin dasyat perfomance nya SN tengok...tahniah kepada breeder dan player yang sama2 cuba untuk menghasilkan yang terbaikkkk.
SN nampak nya lambat lagi lah nak se level dengan mereka-mereka ni...dah masuk peringkat saringan yang ketiga-ke empat proses pembiakan pun masih tak nampak lagi pun hasil nya...tengok sendiri pun tak berkenan inikan nak bagi orang tengok...hahahahaha...but SN bersyukur kerana ada juga oldtimer yang sudi membantu....salute you guys..
DI sini juga SN nak upload sikit lah gambar2 ayam yang telah di proses di reban yang serba kekurangan nie...kalau ada yang terkurang jangan ler ketawakan SN sebab yang nie jer yang ader......hahahahahaha...WASSALAM.








No comments:

Post a Comment